lördag 22 mars 2008

Så har man blivit 26 jordsnurr...

Gah...huvudvärk! (eller bakis som det även kallas). Fyllde 26 igår och ställde till med fest till min egen ära, blev riktigt lyckat. Själva födelsedagen bryr jag mig inte så mycket om längre, men det är kul när det trillar in folk under kvällen som kommer hit och har trevligt, och när man får en present blir det ännu lite varmare i hjärtat :)

De flesta kom hit som var bjudna, så det var väl över 15 pers här i min lilla tvåa när det var som mest folk. Jag tror jag lyckades få en till en bra mix av olika människor och åldrar oxå, alla såg iaf ut att ha roligt :) Tack så mycket allihop!

Så idag blir det väl till att städa och diska...ser iofs ut att vara ovanligt lite att städa upp, så festen var ganska sansad ändå.

Jag fick förresten en illustrerad, modern variant av Kamasutra, så den kanske jag kommer citera här i bloggen nån gång för dem som är intresserade...hehe

Nu blir det kaffe för min del, god dag.

Inga kommentarer: