måndag 10 mars 2008

Nyponté och trötthet

Gäsp...är lite slö efter en lång arbetsdag. Sitter här och dricker nyponté och ser på en dokumentär om hundar på svt och tar det allmänt lugnt, som vanligt. Helgen spenderade jag hos mor min, vilket var riktigt trevligt och avkopplande. Det är gött att komma ifrån stan ibland och se lite nya miljöer, och att få umgås med mamma och hundarna är alltid trevligt :) Det enda bakslaget var när jag skulle gå och lägga mig i lördags, och en av hundarna hade pissat i min säng..på täcket, och igenom ner till madrassen...blä. Det blev att sova på soffan istället.

I övrigt har det väl inte hänt så mkt här idag, bara arbete och slöat här hemma. Lagade iaf en grönsaksgryta till middag, enligt mammas recept :) blev riktigt gott!

Fick även en liten bok om aktiehandel och analys på posten idag, tänkte kika lite i den ikväll för lite intressant läsning. Gäsp...nä, nu ska jag fortsätta se på tv.

auf wienerschnitzel!

Inga kommentarer: