söndag 2 mars 2008

Det visade sig stämma...

...jag blev sjuk, och rejält dessutom >.< Jag fick ett tips av en god vän att göra en hälsoundersökning i nästa vecka, något jag tycker låter som en bra idé. Mitt leverne är ju inte det mest aktiva och hälsosamma, så risken är nog stor att jag har brist av någon mineral eller dyl som har sänkt mitt immunförsvar.

Gårdagen spenderade jag med att se på tv, såg For Your Eyes Only, The Thin Red Line, U-Boat och lite av nån dassig gammal 80-talsrulle med vampyrer (inte The Lost Boys, den är däremot en riktig klassiker).

Vaknade mitt i natten av att jag var genomblöt av svett och frös så jag skakade, sådär mysigt faktiskt. Nånting säger mig att jag kanske kommer bli borta från jobbet hela nästa vecka om jag har otur...det kommer svida i plånboken! =/ Men jag får se till att kurera mig ordentligt, och gå till botten med varför jag har fått så svagt immunförsvar.

Nu är det soligt och fint ute, men tyvärr fryser jag redan nu, så jag vill inte ta mig ut i nuläget. Usch...omtanke och ömkan efterlyses!

Inga kommentarer: