torsdag 6 mars 2008

Feeling better

Så, då har nästan hela den här torsdagen flutit förbi. Har haft en lugn dag hemma och kurerat mig det sista, imorgon går jag till jobbet igen. Blir en lagom mjukstart, slutar ju vid 13 på fredagar. Något jag iaf är nöjd med under den här sjukperioden är att jag inte sovit bort halva dagarna, idag gick jag t ex upp halv nio.

Idag har vädret var i bästa vårstil igen, kallt ute men varmt och skönt i solen. På radion bröt de t om sändningarna och varnade folk i Jämtland för att gå ut, tydligen hade de 30 m/sek och rejält med snö där :-0 Känns väldigt avlägset jämfört med vädret här..
Jag passade iaf på att gå och handla lite, och gjorde en rejäl kycklingsallad när jag kom hem. Blev dock astrött efter jag hade ätit, så nu sitter jag här och gäspar. Hoppas det håller i sig till ikväll så jag kan somna ordentligt.

Har också snickrat lite på en hemsida åt ett företag (för övrigt detsamma som jag köpte en andel i). Deras nuvarande är fruktansvärt ful och rörig, så det kändes som min plikt att göra nåt åt saken, trots att jag inte pysslat med webdesign sen gymnasiet :) Mannen som äger företaget blev mycket imponerad, vilket antagligen säger mer om hans erfarenheter av webdesign än om mina kunskaper...men jag är dock ganska nöjd med upplägget ändå :) Dock så får någon annan fila på detaljerna och lägga till javaskript om så skulle behövas.

cheers

Inga kommentarer: