fredag 11 juli 2008

Äntligen!

Nu har jag haft semester sen 12 idag, knappt två och en halv timme :P just nu känns det faktiskt som en vanlig fredag, men på söndag kommer man känna av att man slipper tänka på klockan och behöva gå upp tidigt morgonen efter. Just nu är jag dock lite trött efter en lunch och efter arbetsveckan, så jag tänkte lägga mig i soffan och slötitta på en film strax.

Idag snackade jag faktiskt med mitt senaste ex på msn, för första gången på över ett halvår. Till min glädje visade det sig att hennes liv har börjat komma i ordning med jobb som går bra osv. Senast jag såg henne för över två år sen så var läget ett helt annat, då var jag rädd att hon inte skulle orka med livet överhuvudtaget. Mitt liv var inte det bästa då heller, även om det var långtifrån så illa som hennes, väldigt långt ifrån.
Måste faktiskt säga att det var roligt att få prata lite med henne, men det väckte en känsla i mig. Tror inte att jag saknar henne speciellt mycket, jag har ju ändå kommit över det som varit...men man blir lite nostalgisk över det som var bra, och jag saknar känslan av att ha någon som står bakom mig i mitt liv. Eftersom hon var den senaste jag var tillsammans med...så var det antagligen därför jag fick den känslan.
Visserligen innebär det frihet att vara singel, men det vore ju kul om det iaf hände något på den fronten för omväxlings skull. Jag behöver någon...

Inga kommentarer: