söndag 13 juli 2008

Ljuva sommar...eller?

Så då var semestern igång...

I fredags firade jag ledigheten med ett besök i götet med två killkompisar, vi började med att se gamla Rallygänget live och gick sen vidare till Sticky Fingers. Mycket öl blev det, och glada blev vi :)

Nu är det söndag och jag måste säga att jag är ganska uttråkad. Har bara degat vid datorn och diskat lite, och försökt roa mig med nånting men inget känns speciellt kul att göra ensam. Om ett par timmar kommer en kompis hit, så det blir väl att se en film och kanske ta en promenix eller så. Just nu känns det faktiskt mest som att jag verkligen inte har något liv...imorgon har jag ju inget jobb att gå till, men samtidigt känns det som att det inte finns något att göra! Mycket underlig och jobbig känsla. Jag misstänker att det är den gamla goa kärlekstörsten som gjort sitt intåg igen, och den känns bara av när jag har gott om fritid, men ingen att spendera den med. Ska försöka använda det som motivation för att komma från den här stan...det håller inte att sitta hemma och ha tråkigt och sukta efter nåt jag inte har. Blä.
På fredag är det iaf fest i mina gamla hemtrakter planerat, det kan nog bli kul som fan iaf och nåt att se fram emot :)

2 kommentarer:

Sarha sa...

Jag tycker alltid att första veckan när man är ledig är jobbigast, detsamma är ju när man börjar jobbar igen. Sommaren blir nog bättre ska du se! :)

Herr K sa...

man tackar för uppmuntran :) bara solen som saknas nu då... :P