torsdag 17 april 2008

Influensatider

Usch. Jag har varit hemma i en vecka pga influensa, insjuknade förra torsdagen med hög feber som höll i sig ända till söndag. Nu känner jag mig dock ganska kry igen, bara slemhosta, snuva och trötthet sitter kvar. Ska nog gå till jobbet imorgon igen, fast jag skulle faktiskt behöva vara hemma och vila imorgon oxå så jag får en sammanhängande vila tills på måndag. Dock så måste jag ha sjukintyg från läkare för det.

Så tja, jag har mest varit hemma hela veckan och tagit det lugnt, precis som man ska göra när man är sjuk. Det har stundtals varit ganska långtråkigt, men väldigt skönt. Synd bara att jag missat mycket av det fina vädret, jag har helt enkelt varit för frusen för att ta mig ut. Just nu skiner solen och det är runt 12 grader, så jag börjar bli lite sugen på en promenad :) Blir lite kaffe först bara...

I helgen blir det nog till att städa här, blir ganska sketet när man är hemma hela tiden, och ta det det lugnt. Vore dock trevligt att umgås med nån kompis, men nåt festande blir det iaf inte.

Krya på mig!

Inga kommentarer: