torsdag 23 oktober 2008

Hösttrött

Så har det hunnit gå ännu en månad sen jag skrev senast...ingen idé att ha dåligt samvete över det, jag har helt enkelt inte riktigt haft ork att logga in här. Höstrusket har kommit till Sverige, och dagarna blir kortare och kortare. Jag har en förkylning som inte gett sig än och var hemma från jobbet några dagar i förra veckan, och tröttheten som alltid kommer framåt hösten är redan här.

På lördag ska jag skriva högskoleprovet, och ikväll hade jag tänkt sitta och plugga matte för att förbereda mig, men har inte orkat än så länge och kommer nog inte orka sen heller så det får blir imorgon efter jobbet istället. Har tyvärr grubblat en del under dagen och oroat mig, vilket tar nog med energi som det är. Förra helgen snackade nämligen jag och mitt ex om att kanske träffas denna veckan, men har inte hört ett ljud från henne sen i måndags morse, trots att jag skickat ett par sms sen dess och frågat hur planerna ser ut, och hon har inte varit inne på msn heller. Jäkligt konstigt...hon brukar alltid komma in på msn när hon är hemma och har lite tid över, eller svara på mina sms. Är lite bekymrad, antingen kan nåt ha hänt henne eller så finns det en annan anledning till att hon inte svarat. Eller så finns det en väldigt naturlig förklaring, vilket är det jag borde tänka, och jag borde verkligen inte oroa mig som jag gör just nu. Hon är ju inte ens min flickvän...suck

Jaja, det kommer väl lösa sig på nåt sätt, förr eller senare. Hoppas bara hon inte stänger ute mig av nån anledning.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hösttrötta är nog de flesta av oss.. :(