söndag 10 augusti 2008

Sista dagen på semestern = ångest

Usch, idag regnar det ute, är grått och imorgon ska man dessutom tillbaka till jobbet igen...suck. Det blir väl egentligen inte så hemskt, men segt att behöva återgå till (den grå) vardagen igen. Måste iaf säga att fyra veckors ledighet har varit behövligt, känns som det gått ännu längre tid, vilket bara är positivt. Har faktiskt en sparad semestervecka kvar nu, men tanken är att jag ska använda den i höst till en intensivkurs för b-kort.

Annars så...tja, sista semesterveckan har inte varit speciellt spännande. Kom hem i tisdags från ett besök hos mamsen, sen dess har jag i stort sett bara varit hemma. Såg på Smokin' Aces med en kompis i torsdags, och på Heat med en annan polare igår. alltid trevligt iaf. I fredags hade jag dessutom tänkt ringa komvux och snacka med en syo, men glömde bort det...så får se till att få gjort det under den kommande veckan så jag kan komma igång med att plugga matte b på kvällarna.

Annars suger det ordentligt i köptarmen nu, en ny tv lockar ordentligt...om två veckor blir det köp iaf! Kommer svida i plånboken, men kommer vara gött att ha i höst och vinter när man ändå bara sitter ensam hemma i mörkret efter jobbet och försöker att inte känna sig ensam :P Ser även fram emot att träffa min exflickvän, när det nu blir av. Har iaf bestämt mig för att jag vill träffa henne, och beroende på vad jag känner efter det så får jag se om jag vill ha tillbaka henne eller ej...men det får framtiden utvisa, jag har egentligen ingen brådska (fast jag är ruskigt sugen på både sex o kärlek iofs), men men...en sak i taget!

Inga kommentarer: