fredag 2 maj 2008

Kaffe & P3

Här sitter jag, nyss uppstigen ur sängen och dricker kaffe och lyssnar på P3, riktigt härligt. I vanliga fall är jag på jobbet vid den här tiden och har ungefär 1,5 tim kvar på arbetsdagen, men idag är det klämdag för alla på företaget :)

I onsdags blev det grillning och öldrickning på en valborgsfest utanför stan. De flesta från mitt kompisgäng och en hel del bekanta och okända människor var även där, så det var mycket trevligt. Igår var jag bakistrött och stannade inne hela dagen och såg på tv och film bland annat. Det var bara grått och regn ute ändå, så jag missade inte direkt något egentligen. Idag ser solen ut att titta fram lite mer, men det är ganska molnigt ute fortfarande. Annat var det i måndags-tisdags, då var det 20 grader och solsken ute, så jäkla härligt!

Under natten innan jag gick till sängs såg jag National.Treasure.Book.of.Secrets.DVDRip.XviD-DiAMOND, vilken är uppföljaren till den första National Treasure. På sätt och vis är filmerna en hyllning till det stolta USAs historia, men man har lyckats göra en hyfsad äventyrsfilm. Egentligen var det inget som gjorde att filmen kändes unik på något sätt, men den funkade bra som lättsmält underhållning.

Idag har jag funderingar på att åka till mamsen och hälsa på, iaf var det så det var planerat. Det vore ju bättre än att sitta här och dega känner jag, men samtidigt var ju tankarna att det skulle varit varmt väder i helgen så vi skulle kunna vara ute, vilket det inte är =/ Jag ska snacka med henne idag och höra, jag skulle nästan hellre träffa kompisar i helgen och åka till henne nästa vecka ist, men vi får se. Min mamma trissar ju upp så stora förväntningar på att jag ska komma varje gång vi snackar om det, så då blir hon skitbesviken om jag får förhinder....typiskt morsan.

Men men, vi får se vad som händer. Kram på er!

Inga kommentarer: